تمرینات تیم ملی فوتسال قرار بود اواسط آبان ماه به مدت ۳ هفته برگزار شود، اما به دلیل تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا لغو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود از اواسط آبان ماه به مدت ۳ هفته در شهر‌های کیش، تهران و مشهد برگزار شود، اما به دلیل تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شد. همچنین در این مدت ملی پوشان کشورمان قرار بود چند بازی دوستانه از جمله با تیم‌های ملی عراق و کویت برگزار کنند، اما به دلیل تعویق بازی‌های جام ملت‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تمرینات تیم ملی و همچنین بازی تدارکاتی تعطیل شد. مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ابتدا قرار بود اسفند ماه سال گذشته در ترکمنستان برگزار شود، اما با شیوع ویروس کرونا ترکمنستان از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داد.


بیشتر بخوانید


بعد از آن AFC کشور کویت را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا معرفی کرد و قرار شد این بازی‌ها از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه برگزار شود، اما با شیوع موج سوم ویروس کرونا که هم اکنون در بیشتر نقاط جهان گسترش یافته است، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تصمیم گرفت امسال قید برگزاری مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا را زده و به احتمال بسیار زیاد این رقابت‌ها اردیبهشت یا خرداد سال ۱۴۰۰ در همان کشور کویت برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار