نیروهای طرحی در مدارس استثنایی به کار گرفته می‌شوند

متقاضیان گذراندن طرح در آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر تا سه‌شنبه به این اداره مراجعه کنند.

نیروهای طرحی در مدارس استثنایی به کار گرفته می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استثنایی کشور برای ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و نیز همکاری با فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه توانبخشی، آماده بکارگیری این گروه از فارغ التحصیلان در قالب نیروی طرحی در مدارس استثنایی است.

نصراله نوروزی، رشته‌های شغلی مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر در این طرح را کار درمانگر، گفتار درمانگر، فیزیوتراپ و شنوایی شناس اعلام کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استثنایی استان در قالب این طرح، نیرو‌های توانبخشی با تخصص‌های اشاره شده را در مدارس استثنایی استان جذب خواهد کرد.

او افزود: گذراندن طرح نیرو‌های توانبخشی در مدارس استثنایی، ضمن کمک به تامین نیاز‌های توانبخشی دانش آموزان با نیازه ویژه، تجربه مناسبی نیز عاید فارغ التحصیلان مربوطه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


 رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه حدود ۵۰۰ نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور جذب می‌شوند، عنوان کرد: در صورتی که استانی موفق به جذب سهمیه کامل خود در این طرح نشود، سهمیه باقیمانده به استان‌های دیگر واگذار خواهد شد و امیدواریم آموزش و پرورش استثنایی استان بتواند سهمیه کامل تخصیصی به مدارس استان را در این قالب جذب کند.

نوروزی گفت: متقاضیان گذراندن طرح در آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با در دست داشتن مدارک هویتی و تحصیلی تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۹ مهر به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان واقع در بوشهر، خیابان امام خمینی (ره) (سنگی)، نبش خیابان ۷ تیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.