رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در کوی اقبال این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان ۲۱ کوی اقبال در ساعت ۴ و ۵۶ دقیقه بامداد امروز، یکشنبه ۲۷ مهرماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام سریع تیم امداد و نجات به محل حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی افزود: انفجار در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی رخ داد و سبب مصدوم شدن ۵ نفر از اهالی شده است، ضمن اینکه سایر منازل این مجتمع و ساختمان‌های مجاور دچار آسیب شده اند.

انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدند

قنبری با بیان اینکه این حادثه منجر به تلفات جانی نشد و مصدمان حادثه به نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند، اظهار داشت: گروه‌های امدادی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

فرهنگ کره بندی سرپرست مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند و ۳ نفر از مصدومان را در محل درمان کردند و یک نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) و یک نفر دیگر به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدندانفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدندانفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.