رئیس اد‌اره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از راه اند‌ازی پویش زند‌گی به رنگ خد‌ا و هر خانه یک نماز جماعت د‌ر استان خبر د‌اد‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صدرالله زین‌العبادی گفت: با توجه به شیوع کرونا و توصیه ستاد کرونای استان و تعطیلی نماز جماعت در مدارس پویش «زند‌گی به رنگ خد‌ا» با هدف تقویت عبادت خانوادگی و ترویج فرهنگ نماز میان دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

او افزود: دانش‌آموزان می‌توانند هر ماه تصاویر و فیلم‌های مربوط به نماز جماعت خانوادگی خود را در شبکه‌های مجازی که اداره های هر منطقه به‌صورت جداگانه به مدارس اعلام کرده‌اند بارگذاری و به صفحه پویش «هر خانه یک نماز جماعت» بپیوندد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس اظهارداشت: به تصاویر برگزیده دانش‌آموزان هر منطقه جوایزی اهدا و برای نفرات برتر هر منطقه لوح تقدیر استانی صادر خواهد شد.

زین‌العبادی، پویش پیوند مسجد، مدرسه و منزل و همچنین پویش تولید محتوا را از دیگر طرح‌هایی دانست که در بستر شبکه شاد و شبکه‌های اجتماعی در استان فارس در حال اجراست و گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها جذب حداکثری دانش‌آموزان به سمت فرهنگ انسان‌ساز قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.