سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش در دیدار تدارکاتی برابر مس رفسنجان اظهار داشت: چهارمین روز اردوی آماده سازی تهران را پشت سر می‌گذاریم. تا شروع مسابقات زمان زیادی باقی نمانده و در این مدت باید علاوه بر کار‌های بدنسازی، برنامه‌های تاکتیکی را هم پیش ببریم. به همین دلیل هر ۲ برنامه را تلفیق کرده ایم.

پورموسوی گفت: در ۳ روز گذشته، تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم و امروز هم با تیم خوب مس رفسنجان بازی کردیم. در بازی‌های تدارکاتی دنبال نتیجه گرفتن نیستیم. هدف ما هماهنگی و آمادگی بدنی تیم است. بازیکنان چیز‌هایی که از آن‌ها خواسته بودیم را در بازی مقابل مس رفسنجان انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان مدنظرش در فصل نقل و انتقالات جذب شده اند گفت: تمام تیم‌های لیگ برتری به مرور زمان از دوران بدنسازی خارج شدند و امروز هم اولین دیدار تدارکاتی جدی خودمان را برابر مس رفسنجان برگزار کردیم. تا صبح امروز مشغول مذاکره با بازیکنان بودیم و شب گذشته هم ۲ بازیکن جدید جذب کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی تیمش گفت: ۳ نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهر پیگیر برطرف کردن مشکلات مالی تیم هستند. وزیر نفت اعلام کرده قطعا از ۳ تیم نفتی حمایت می‌شود. مشکلات تیم باعث شد ۱۳ - ۱۴ بازیکن اصلی صنعت نفت جدا شوند، اما امیدوارم این کمبود را با پرداخت‌های به موقع و کار روحی روی بازیکنان، جبران کنیم.

پورموسوی افزود: با برخی از بازیکنان در فولاد و استقلال خوزستان کار کرده ام و از آن‌ها شناخت خوبی دارم. برخی از بازیکنان صنعت نفت پیشنهاد‌های خیلی خوبی داشتند، اما به خاطر تیم ماندند. باید از آن‌ها تشکر کنم.

او در خصوص اهداف تیمش در لیگ بیستم اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا صنعت نفت به جایگاهی بهتر از فصل گذشته برسد. در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که داریم، جوان‌های خوبی در تیم حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار