مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان گفت: احداث جاده رامهرمز-بهبهان با اختصاص اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

محمد حری مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به بازدید جغتایی نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های عمرانی در شهرستان بهبهان اشاره کرد و گفت: در جریان بازدیدها، تصمیم‌هایی برای تکمیل پروژه‌های مختلف اتخاذ شد.

او به بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص راهسازی محور رامهرمز- بهبهان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت این، اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

احداث جاده رامهرمز-بهبهان با اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

حری، اختصاص اعتبارات لازم برای راه اندازی فرودگاه بهبهان، بازدید از پروژه بیمارستان ۲۱۰ تختخوابی این شهرستان و اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و فعال شدن همزمان فاز‌های یک، ۲ و ۳ پروژه را از دیگر مصوبات این بازدید با حضور فرماندار بهبهان، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان متعهد شد بلوک B و C بیمارستان را تا دهه فجر امسال افتتاح کند.

احداث جاده رامهرمز-بهبهان با اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان اظهار داشت: براساس قول مساعد نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور، در صورتیکه پروژه بیمارستان ۲۱۰ تختخوابی این شهرستان تا زمان مقرر به پیشرفت مطلوب برسد، ۱۰۰ درصد اعتبارات موردنیاز برای تکمیل و بهره برداری از پروژه مذکور اختصاص می‌یابد.

این مقام مسئول بازدید از پروژه‌های راهسازی بهبهان تا پل خیر آباد، محور بهبهان-زیدون و دانشگاه خاتم الانبیا، بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان آغاجاری و همکاری برای تخصیص اعتبار از محل تملک دارایی‌ها و نفت به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان پیگیری از دیگر برنامه های سفر نماینده سازمان برنامه و بودجه عنوان عنوان کرد.

احداث جاده رامهرمز-بهبهان با اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

حری ادامه داد: همچنین در سفر جغتایی، آخرین وضعیت آبرسانی طرح غدیر و پیشرفت پروژه بررسی و مقرر شد با تأمین مالی پروژه تا پایان تیر ماه سال آینده، پروژه انتقال مشترک آب کرخه و غدیر به شهرستان‌های هدف شامل؛ اهواز، باوی، شادگان، آبادان و خرمشهر صورت گیرد و کیفیت آب این شهر‌ها متحول شود.

او بیان کرد: برگزاری نشست با درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب و بررسی آخرین وضعیت پروژه دوخطه نمودن راه آهن اندیمشک، اهواز، بندر امام خمینی (ره) و اختصاص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل این پروژه پایان بخش این سفر بود.

احداث جاده رامهرمز-بهبهان با اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار