سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و جامعه از سفر های بین شهری اجتناب کنند.

محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: بر اساس جلسات انجام شده و دستورات رئیس ستاد کرونای استان قرار بر این شد که مبادی ورودی و خروجی استان توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور مورد کنترل و نظارت قرار گیرد که متاسفانه با توجه به موج سفرهای مردم، در مبادی نیروها مستقر بوده اما هیچ گونه نظارتی بر رفت و آمدها انجام نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: با توجه به نظارتی که وجود ندارد در روزهای آتی شاهد روند گسترش این‌بیماری با شدت بیشتری خواهیم بود .

فتحی گفت: متولیان اجرای این امر هیچ نظارتی بر اجرای این دستورالعمل نداشته و حتی حضورشان در مبادی علاوه بر این که سبب اجرای این دستورالعمل  نشده بلکه سبب ایجاد ترافیک در مبادی بین شهری شده اند .

او افزود: از مسوولان  مربوطه خواست تا کنترل های لازم را در خصوص این موضوع داشته باشند چرا که دانشگاه علوم‌پزشکی تنها می تواند در بخش درمان و همچنین نظارت بر واحدهای صنفی اقدامات مربوطه در این بخش را اجرایی کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:  شهروندان  از سفر های بین شهری اجتناب کرده و برای حفظ سلامتی خود و جامعه همکاری بیشتری داشته باشند چرا که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در اجتماعات بدون‌ شک شاهد بالاتر رفتن آمار مرگ و میر و بیماری کرونا در سطح کشور و استان البرز خواهیم بود.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.