مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز طی پیامی فرارسیدن ایام سوگواری ۲۸ صفر، رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز طی پیامی فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با فرارسیدن ۲۸ صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) زمین و زمان داغدار و سیاه پوش است. پیامبری با اخلاق و مهربان که در عصر جهالت و تاریکی از جانب خداوند برای هدایت بشریت ماموریت یافت و پس از آن با تحمل رنج و سختی‌های فراوان، پرده‌های نادانی و ظلمت را از پیش روی چشمان مردمان عصر خویش کنار زد و توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند.

اسلام ناب محمدی که تا به امروز هیچ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند و دشمنان آن به خوبی دریافته اند که توانایی پاسخگویی به منطق اسلام و قرآن را ندارند و اینجانب فرا رسیدن آخرین روز‌های ماه صفر، یادمان رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) آغاز مظلومیت اهل بیت علیهم السلام و شهادت سبط نبی اکرم سردار بی یار و غریب مدینه حضرت امام حسن مجتبی (ع) به محضر مقدس امام زمان (عج) و همه شیعیان و دوستداران آن حضرت به ویژه مجموعه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق و سیره اهل بیت (ع) در همه جنبه‌های زندگی به خصوص در زمینه رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.