سرهنگ صدفی گفت: به مناسبت هفته ناجا، ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی با خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال امکان پذیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اجرای طرح ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی خبر داد و گفت: به مناسبت هفته ناجا و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه امسال مالکان یا نمایندگان قانونی اشخاص حقیقی که وسائل نقلیه آن‌ها به دلیل خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به واحد ترخیص پلیس راهور استان قم با پرداخت میزان جرائم معوق به صورت اقساطی در طول یک سال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.


او  افزود:در صورت  پرداخت نشدن جریمه معوقه در طول یک سال، مجدد براساس تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات شکایت به همراه منع هر گونه خدمات به صورت سیستمی در سابقه پلاک درج خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان عنوان کرد: آن دسته از وسایل نقلیه‌ای که در سن فرسودگی هستند و بیش از ۴۰ درصد جرائم آن‌ها مربوط به تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی است مشمول این طرح نیستند.


سرهنگ صدفی در پایان از رانندگان  خواست که ضمن احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قبل از این که خودروی آن‌ها در پارکینگ توقیف شود، نسبت به پرداخت جرایم خوداقدام کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار