مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی تک واحدی توسط خیرین مسکن ساز استان احداث و به نیازمندان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز مهدی زاده، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در مراسم تجلیل از اولین خیر در احداث یک واحد مسکونی در روستا‌های اردبیل گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۱۲۰ واحد مسکونی تک واحدی توسط خیرین مسکن ساز استان اردبیل احداث و به خانوار نیازمند و بی سرپناه واگذار شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر ۶۳ واحد مسکونی تک واحدی نیز توسط خیرین مسکن ساز در استان اردبیل در دست احداث یا اقدام می‌باشد.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل با اشاره به شناسایی بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار بی‌سرپناه فاقد توان مالی و نیازمند در استان اردبیل بیان کرد: بدون همراهی خیرین، پاسخگویی به نیاز مسکن این خانوار‌ها میسر نیست.

مهدی زاده همچنین از احداث مجتمع مسکونی خیرساز ۱۴۴ واحدی شهرک اندیشه اردبیل نیز خبر داد و گفت: برای احداث این مجتمع مسکونی ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است که بخشی از آن توسط انجمن و خیرین، بخشی از طریق تسهیلات بانکی و مقداری نیز توسط خود متقاضیان تامین خواهد شد.

او افزود: این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۱۲ متر مربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۶۳۳ متر مربع در ۶ بلوک ۶ طبقه طراحی شده است.

در پایان این مراسم از بهنام علیقلی زاده مقدم به عنوان اولین خیر در احداث یک واحد مسکونی در روستا‌های اردبیل که با هم افزایی نهاد‌ها صورت گرفته بود و در ضمن پرداخت اقساط مسکن را نیز متقبل شده بودند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.