تهیه‌ ۳۰۰ میلیون تومان مواد ضد عفونی و ماسک در استان همدان از محل موقوفات

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: امسال ۱۶ هزار ماسک برای بیمارستان‌ها از محل موقوفات تهیه و توزیع کرده ایم.

تهیه‌ی ۳۰۰ میلیون تومان مواد ضد عفونی و ماسک در استان همدان از محل موقوفاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام زین العابدینی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۶ هزار ماسک برای بیمارستان‌ها و ۱۰۶ هزار ماسک برای مردم نیازمند و محله‌های حاشیه نشین استان از محل موقوفات تهیه و توزیع کرده ایم.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا۱۲۲ هزار ماسک را در استان توزیع کردیم و علاوه بر آن تاکنون ۸۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده به بیمارستان‌ها و ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضد عفونی را در محله‌های نیازمند توزیع کرده ایم.

زین العابدینی بیان کرد: ۸ هزار دستکش و ۸۰۰ گان هم از محل موقوفات به بیمارستان ها‌ی استان اهدا شده است.

او ادامه داد: این اهدای ماسک و مواد ضد عفونی زیر نظر ستاد پیشگیری از کرونا و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط تهیه و توزیع شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ابراز داشت: هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم هم در این مدت بین مردم و بیمارستان‌ها توزیع شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: ۱۲ هزار و ۳۸۰ بسته کمک مومنانه را با میانگین هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند هم توزیع شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان  ادامه داد: نشست‌های تخصصی وقف، غبار روبی بقاع متبرکه، دیدار با بیماران و تکریم مدافعان سلامت و توزیع بسته‌های غذایی از برنامه های دهه وقف در استان است .

این مقام مسئول اظهار داشت: در طرح مهر تحصیلی هم بالغ بر۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار با هزینه هر بسته ۱۴۰ هزار تومان  تهیه وبین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 از ۲۴ مهرتا تا ۳ آبان به عنوان هفته وقف نام گذاری شده است .
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.