جهان میرزایی گفت: اصنافی که در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سهل انگاری می‌کنند پلمب می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جهانمیرزایی فرماندار شهرستان آشتیان در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در این شهرستان گفت: بازرسی‌ها و نظارت بر اصناف شهرستان آشتیان در راستای رعایت آیین نامه های بهداشتی از سوی شبکه‌ی بهداشت و نیروی انتظامی و اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت تشدید میشود.

جهانمیرزایی افزود: با صاحبان اصنافی که در ماسک زدن و رعایت آیین نامه ‌های بهداشتی سهل انگاری میکنند برخورد و نسبت به تعطیلی و پلمب محل فعالیت آن‌ها اقدام میشوند.

او خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: اعلامیه‌های اخطار را جهت الزام عموم مردم به استفاده کردن از ماسک و رعایت فاصله‌ی اجتماعی و موازین بهداشتی منتشر کنید.

فرماندار شهرستان آشتیان بیان کرد: ما باید برای کنترل بهتر بیماری کرونا و گشت‌هایی برای نظارت بر رعایت آیین نامه ‌های بهداشتی در اماکن عمومی قرار دهیم و نظارت بیشتر و دقیق‌تر داشته باشیم تا هیچ گونه تجمع و مراسم در شهرستان نداشته باشیم.

سیزدهمین جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان آشتیان با حضور جهانمیرزایی فرماندار، فراهانی بخشدار، مدیر و اعضای شبکه بهداشت شهرستان و درمان و دیگر اعضاء برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.