مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۱۵۰ پروژه نیمه تمام در استان خراسان رضو ی وجود دارد که پیش بینی می‌شود برای تکمیل این پروژه‌ها در سال آینده به اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۵۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان خراسان رضوی وجود دارد که پیش بینی می‌شود برای تکمیل این پروژه‌ها در سال آینده به اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشیم.

او افزود: قطعا تمامی این پروژه‌ها امسال به بهره برداری نمی‌رسند بر همین اساس با توجه به اعتبارات، تعداد ۹۰ پروژه که بیشتر آن‌ها پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد دارند اولویت‌بندی شده تا تکمیل شوند و از این تعداد حدود ۳۰ پروژه ورزشی تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به تحویل ۱۷ پروژه ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی به منظور اجرای ماده ۲۷ قانون، ادامه داد: برای اجرای این طرح، مراحل مقدماتی انجام شده و سازمان مدیریت هم موافقت کرده است و در صورت واگذاری یک روند رو به رشد در زیرساخت‌ها ایجاد خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.