خجسته‌پور گفت: هدف از ارائه مشوق‌ها در شبکه باشگاه زوج‌های جوان در استان سمنان ترویج فرهنگ ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: آموزش مهارت‌های زندگی به طور ویژه باید در جامعه پیگیری شود و این رویه اصولی باتوجه به افزایش آمار طلاق در جامعه مغفول مانده است.

او افزود: در کنار تشویق به ازدواج به بحث مهارت آموزی و توجه به سبک زندگی بیش از پیش توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: مشوق‌ها به طور صرف نمی‌تواند مانع طلاق یا ازدواج باشد بلکه مشوق‌های در نظر گرفته شده برای ترویج امر ازدواج است.

خجسته پور تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش آمار ازدواج مشکلات اقتصادی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان با کمک دستگاه‌های اجرایی برای ترویج فرهنگ ازدواج تلاش کنیم.

او گفت: وجود آموزش برای مهارت‌های زندگی و فرزند پروری بسیار موثر است و در کنار تشویق به ازدواج در کسب مهارت‌های زندگی هم به جوانان آموزش داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شبکه ارتباطی باشگاه زوج‌های جوان می‌تواند مهارت‌های زندگی را برای زوج‌ها به همراه داشته باشد و تلاش شود وعده‌هایی که در این باشگاه داده می‌شود قابل تحقق باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.