فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ٢٨ هزار و ٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان خراسان رضوی کشف شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ١٢ درصد بیشتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش ۲۸ تن از  ٢٢ باند سوداگران مرگ از سوی ماموران انتظامی در قالب رشته عملیات مختلف مورد ضربه واقع و منهدم شده‌اند.

او در ادامه تشریح فعالیتهای انتظامی در خراسان رضوی پیرامون مواد مخدر و اعتیاد، به وجود ١٦ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی اشاره و افزود: مراکز نگهداری معتادان متجاهر همزمان با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تعطیل شده بودند اما اخیرا به همت مسوولان با همکاری شهرداری و شورای شهر مشهد پذیرش معتادان متجاهر از سرگرفته شده و تاکنون هزار و ٩٠٠ نفر از این افراد جمع‌آوری و برای نگهداری به مراکز ماده ١٦ تحویل داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه به مرگ ١٠ معتاد متجاهر بخاطر سانحه رانندگی در مسیرهای بزرگراهی و خیابانهای اصلی مشهد ظرف همین مدت اشاره و بیان کرد: میزان و شدت برخورد با معتادان متجاهر رضایتبخش نیست اما امیدواریم با افزایش گنجایش مراکز پذیرش این افراد هرچه زودتر مشکل حل شود.
 
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.