علاقمندان به حضور در مسابقه طراحی تمبر می توانند آثارخود را تا پایان آذر به واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری گیلان ارسال‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیایی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان  از انتشار فراخوان طراحی تمبر شخصی با عنوان سپید بالان به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره پست استان خبر داد و گفت: فراخوان طراحی تمبر شخصی با عنوان سپید بالان ، تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و هم‌چنین، نگاهی‌ویژه به پرورش استعداد‌های آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان برای معرفی هرچه‌بهتر فداکاری و ازخود‌گذشتگی جهاد‌گران عرصه‌ سلامت کشور‌ دارد.

او افزود: برهمین‌اساس، «بهداشت فردی و اجتماعی» «فداکاری و ازخود‌گذشتگی کادردرمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری این فراخوان است که هم‌زمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه‌های سنی ۷ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا، منتشرشده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: کیفیت تصویر حداقل ۳۰۰ dpi و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه‌گذاری ۵ در ۵ سانتیمتر، از شرایط شرکت درمسابقه اعلام‌شده‌است.

ضیایی افزود: تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، سن، عنوان‌اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویردر قالب jpeg و psd ازدیگر شرایط شرکت در این مسابقه است و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را شماره‌گذاری و تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ به ایمیل روابط عمومی کانون گیلان به آدرس gil.kaniinparvaresh@yahoo.com یا درقالب لوح‌فشرده به‌نشانی:‌رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال‌کنند.

او با بیان اینکه آثار ارسالی دی ماه داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل‌می‌شود، تصریح کرد: شرکت‌ملی پست در خصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استاندارد‌ها و قوانین کشور مختاربوده و امتیاز بهره‌برداری مادی و معنوی از تصاویر، در اختیار کمیته مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرار‌می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.