با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از جاده‌های ارتباطی مشترک میان شهرستان‌های بروجن و سمیرم بازدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در راستای پیگیری مصوبات نخستین نشست هم اندیشی مسئولان شهرستان‌های سمیرم و بروجن، با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از جاده‌های ارتباطی نقنه به سمیرم (گرم آباد)، امام قیس به چشمه رحمان، روستای سولیجان به شهر ونک و نقاط حادثه خیز بازدید به عمل آمد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در این بازدید گفت: هم اکنون بیشترین میزان حمل بار و مسافر میان این دو شهرستان از جاده‌های نقنه به سمیرم و روستای امام قیس به چشمه رحمان در حال انجام بوده که با رفع نقاط حادثه خیز، تعریض شانه خاکی، اصلاح روکش آسفالت و نصب تابلو و علائم شاهد افزایش ایمنی و حمل و نقل در محور‌های مذکور خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


او افزود: همچنین با احداث جاده ونک به سولیجان، مسیر دسترسی به استان فارس ۱۰۰ کیلومتر نسبت به مسیر فعلی از سمت شهرضا نزدیکتر شده و زمینه دسترسی شهرستان سمیرم به محور بروجن به خوزستان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار