معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مناطق ۱۳ گانه مشهد به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) فضا آرایی شهری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صدرا یوسفی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با توجه به سیاست‌گذاری سازمانی و تاکید ویژه بر اکران‌های شهری در مناسبت‌های مذهبی، اقدام به اکران بنر، پرده، ریسه پارچه‌ای، بیرق و سازه‌های پارچه‌ای در سطح شهر کرده است.

او افزود: به همین منظور سه هزار پرچم آویز با شعار‌های "صدیق شهید" و "السلام علیک یا اهل بیت النبوه" در سطح شهر نصب شده، همچنین دو هزار پرچم بیرقی در مسیر خطوط اتوبوسرانی بی‌آر‌تی در سطح مناطق یک، سه، چهار، هشت، نه و ۱۱ نیز جانمایی شده است.
 

بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد با اشاره به نصب پرچم‌های بیرقی سردری با شعار «آجرک الله» در معابر اطراف حرم مطهر رضوی، ادامه داد: پرچم‌های مشکی به تعداد دو هزار عدد در سردرب مغازه‌ها نصب و ۹ عدد سازه پارچه‌ای در چهارراه دکترا، زیر پل دانشجو، سه راه خیام، آیلندمیانی احمدآباد جانمایی شده است.

یوسفی بیان کرد: ۱۲۰ عدد سازه تبلیغات هیئات مذهبی، تولید و اکران پرده عرضی در پیاده‌رو‌های معابر اطراف حرم مطهر امام هشتم (ع) به تعداد ۵۰۰ عدد، تولید و اکران پرده عرضی قابل نصب در خیابان‌ها به تعداد ۵۰ عدد در ۵۰ نقطه شهری از دیگر اقدامات این سازمان است.

انتهای پیام //ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.