معاون توسعه مدیریت استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح گشت ارشاد با هدف جلوگیری از تخلفات بهداشتی در دهدشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون توسعه مدیریت استانداری این استان به همراه معاون بهداشتی علوم پزشکی، فرماندار شهرستان کهگیلویه و برخی از مدیران استانی و شهرستانی از ادارات، بانک‌ها و صنوف شهر دهدشت و نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید کردند.
 
خانم صفایی نیا معاون توسعه مدیریت استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ادارات حفظ سلامت ارباب رجوع در اولویت کاری کارکنان قرار دارد گفت: طرح گشت ارشاد با هدف جلوگیری از تخلفات بهداشتی در دهدشت راه‌اندازی می‌شود و گشت ارشاد سلامت در تمام نقاط شهری و روستایی ادامه دارد.
 
خانم صفایی نیا با اشاره به نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات شهرستان کهگیلویه افزود: ادارات و مدیران استانی شرایط خوبی را در زمینه رعایت موارد بهداشتی در ادارات فراهم کرده اند که امیدواریم تا کنترل شیوع این بیماری ادامه داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه هم با تاکید براینکه در شهر دهدشت اکثر مردم از ماسک استفاده می‌کنند گفت: اگر در خصوص تجمع‌ها و فاصله‌های اجتماعی، دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتررعایت شود، روش‌های تبلیغی و ارشادی جواب داده است.
 
بانشی معاون بهداشتی علوم پزشکی استان هم با بیان اینکه بیماری کرونا سیر صعودی در کشور و استان داشته است گفت: این ویروس واکسن و دارویی ندارد و باید همه ما دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.