دروازه بان ارژن شیراز در پی مشکلات مالی تیم ارژن، عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اوضاع نابسامان تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور هر روز شکل جدی هری به خود می‌گیرد و علی رغم صحبت ریاست هیات فوتبال استان فارس برای جلوگیری از خروج و فروش امتیاز تیم، اما ارژنی‌ها تاکنون بازیکنی جذب نکرده و در مقابل بازیکنان بسیاری را از دست داده اند.

در تازه‌ ترین اتفاق رخ داده برای ارژنی‌ها، مجتبی بذرافشان سنگربان همیشه وفادار این تیم هم با توجه به وضعیت بغرنج نماینده فارس و مشخص نبودن شرایط با عقد قراردادی به تیم گهر زمین پیوست تا برای فصل بعد فوتسال خود را خارج از شیراز ادامه دهد.

مجتبی بذرافشان در خصوص پیوستنش به تیم گهر زمین سیرجان، گفت: مجموعه گهر زمین با مدیریت خوب و برنامه ریزی بلند مدت و شرایط مناسبی که دارد باعث شد برای این فصل انتخابم برای ادامه فوتسالم باشد.

او، بیان کرد: به خاطر شرایطی که امسال به خاطر کرونا پیش امد و واقعا کارخانه ارژن دچار مشکلات اقتصادی شده بود و تیمداری برای مجموعه ارژن سخت شده بود و بنده چند مدت هم منتظر شرایط ارژن بودم که بلاتکلیفی و مشخص نبودن شرایط ارژن مرا مجبور به جدایی از تیم شهرم کرد.

بذرافشان در خصوص شرایط ارژنی‌ها و جدایی بازیکنان تاثیرگذارش برای حضور در لیگ برتر فوتسال نیز تصریح کرد: ارژن با بازیکن‌های بومی برای فصل جدید تمرینات خود را بزودی شروع می‌کند که برای مجموعه بزرگ ارژن که سال‌های بسیار خوبی را در آن داشتم آرزوی موفقیت می کنم و در آخر از تمام مسئولان، ارگان‌ها و کسانی که می توانند به تنها نماینده استان فارس کمک کننند  تقاضا دارم با تمام وجود از این تیم حمایت کننند تا تنها سهمیه فارس در لیگ برتر فوتسال مردان دچار مشکل نشود.

گهر زمین سیرجان یکی از تیم‌های مدعی فصل پیش رو لیگ دسته یک فوتسال بشمار می‌رود که با جذب حسین فاضلی سرمربی فصل گذشته کراپ الوند که این تیم را به لیگ برتر رهنمون کرد، قصد دارد نتایج مناسبی کسب کند.

تاکنون حمید قهرمانی، مصطفی فخری، جعفر نجفی و رضا طهماسبی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از این تیم جدا و به تیم پاس تهران پیوستند و محمد بیضایی نژاد راهی فرش آرا مشهد شد.

لیگ برتر فوتسال مردان کشور در فصل جدید در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود که ارژن شیراز در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، هایپر شهر شاهین شهر و فودکا تهران همگروه است و در هفته نخست باید به مصاف تیم فرش آرا مشهد برود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.