اسماعیل زمانی گفت‌: روسای ادارات تمامی کارکنان خود را مکلف به رعایت دستورالعمل بهداشتی کنند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها در ادارات، مدیریت ارشد دستگاه باید پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اسماعیل زمانی مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند شامگاه گذشته در نشست ستاد کرونا منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند یکی از مناطقی است که کمترین مشکل را در تامین نیازهای بهداشتی مردم در روزهای درگیر با ویروس کرونا داشته است.

او افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای صحیح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم، سلامت جامعه را به همراه دارد ولی متاسفانه عدم رعایت دستورالعمل  های بهداشتی شرایط نگران کننده ای در منطقه ایجاد کرده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه با اشاره به درگیر شدن کشور با این بیماری از اسفند پارسال تاکنون افزود: عمده چالش این بیماری حضور در تجمع‌هاست و ضرورت دارد افراد با پرهیز از ازدحام و تجمع در کاهش شیوع این بیماری همکاری لازم را داشته باشند.

زمانی  با بیان اینکه هر دستگاه مسئول مراقبت، نظارت و برخورد با متخلفانی که در حوزه مربوطه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند است افزود: در نشست فوق العاده ستاد کرونا منطقه آزاد اروند مقرر شد روسای ادارات تمامی کارکنان خود را مکلف به رعایت دستورالعمل بهداشتی کنند و در صورت عدم رعایت آنها در ادارات، مدیریت ارشد دستگاه پاسخگوی موارد فوق باشد.

زمانی با اشاره به لزوم راه اندازی هر چه سریع تر سیستم های الکترونیکی پاسخگویی به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی افزود‌: در این راستا به سرعت کمیته ای تشکیل می شود تا دستگاه های اجرایی آبادان و خرمشهر برای پیشگیری از تجمعاتی که عامل انتشار بیماری کرونا هستند خدمات خود را به صورت الکترونیک به مردم ارائه دهند که این اقدام به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش انتشار بیماری خواهد داشت.

زمانی همچنین خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصناف شد و اظهار کرد:  اگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم جان خانواده و اعضای جامعه را به خطر می اندازیم و اگر در سایه غفلت ما حتی یک نفر دچار خطر بشود و جان خود را از دست بدهید قانوناً و شرعاً مسوول هستیم.

او افزود: تمامی اتحادیه ها موظف به رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی در اصناف مختلف هستند و در این راستا اصناف متخلف با جرائم  گوناگون از جمله تعطیلی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.