سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق منازل محله تهرانپارس در یک نانوایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: شهریور ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت شد و اظهار کرد، هشتم شهریور ماه در حال استراحت بودم که ناگهان با شنیدن صدایی بیدار و متوجه شدم شخصی در اتاق پذیرایی حضور دارد، با باز کردن درب اتاق سارق یک دستگاه گوشی آیفون به ارزش تقریبی ۲ میلیون تومان را سرقت و به سرعت گریخت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی بیان داشت: با توجه به اظهارات شاکی کارآگاهان به محل وقوع سرقت رفته و با بازدید از صحنه جرم متوجه شدند قفل درب خانه شاکی خراب بوده و سارق از این فرصت استفاده کرده و وارد خانه شده است.

این مقام انتظامی افزود: با کشف سرنخ‌های موجود کارآگاهان در گام بعدی با پایش محدوده جغرافیایی جرم و احتمال اینکه سارق محلی باشد موفق شدند رد پای سارق را در نانوایی محل پیدا کنند که پس از اخذ دستور قضایی جمشید به عنوان مظنون اصلی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: جمشید پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و از کرده خود اظهار پشیمانی کرد و با رضایت مالباخته، پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار