سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی علیشاهی سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار داشت: مأموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی در گشت زنی‌های انتظامی و انجام مأموریت در محدوده جنوب تهران موفق شدند ۲ دستگاه وانت نیسان حامل لوازم خانگی را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه مأموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو‌ها را اعلام کردند، گفت: در بررسی از خودرو‌ها ۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی شامل آبمیوه گیری و خرد کن فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف و هر دو راننده به قاچاق بودن کالا‌ها معترف شدند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این رابطه راننده هر دو خودرو دستگیر شدند و به همراه اموال کشف شده به پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این پلیس قرار دارد و تمام نقاط پایتخت برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.

به گفته سرهنگ علیشاهی، کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار