دو پروژه ساز و کاری صنعت برق کشور صبح امروز با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دو پروژه ساز و کاری صنعت برق کشور صبح امروز(سه‌شنبه) در بیست و چهارمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور اردکانیان وزیر نیرو و بندپی استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل اتمام نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در سطح شهر تهران و هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق است که با ۴۵۸ میلیارد تومان از محل منابع داخلی وزارت نیرو به ثمر رسیده‌اند.

۴۱۶ میلیارد تومان از این مجموع مربوط به پروژه نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار شهر تهران است که از سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

در این پروژه، ۷۰۰۰ کیلومتر شبکه احداث و ۱۳ هزار کیلومتر کابل سرویس فرسوده مشترکان تعویض شده است.


بیشتر بخوانید


با اجرای این پروژه انشعاب‌های بیش از ۱.۱ میلیون مشترک برق اصلاح شده و کاهش ۸۵ درصدی نرخ حوادث و اتفاقات و به تبع آن نرخ انرژی توزیع نشده شبکه فشار ضعیف را به دنبال دارد.

پروژه هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق نیز از سال ۹۸ آغاز شده است.

این پروژه نیز شامل تجهیز و راه اندازی ۶۵ دستگاه خودروی عملیاتی مجهز به تجهیزات مدیریت حوادث و اتفاقات شبکه بوده و اجرای آن منجر به افزایش بهره‌وری سازمانی با استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار