مدیر مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج) بروجن، از تامین یک دستگاه RO پرتابل، یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه برای این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا قربانی مدیر مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج) بروجن اظهار داشت: یک دستگاه RO پرتابل، همراه یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه خریداری و در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی درمانی، ولی عصر (عج) بروجن نصب و راه اندازی شد.

او افزود: خوشبختانه با تامین تجهیزات مذکور در بیمارستان بروجن از این پس نیازی نیست بیماران بخش ICU جهت دیالیز از بیمارستان و بخش خارج و جابه‌جا شوند و این در فراهم نمودن شرایط آسایش برای بیماران بسیار مؤثر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


قربانی اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای خریداری دستگاه RO پرتابل، ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه حدود ۱۵۰ میلیون تومان است که با مساعدات مقامات ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تامین شد.

او ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی ولیعصر بروجن با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد زمستان ۹۸ با تجهیزات پیشرفته به بهره‌برداری رسید و در ادامه با خرید دیگر تجهیزات در مسیر توسعه هر چه بیشتر قرار دارد تا با بهره‌گیری از کادر مجرب خدمات مطلوب و شایسته‌ای به شهروندان بروجن و دیگر شهر‌ها و روستا‌های مجاور ارائه شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار