معلمان ورزش گیلان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی، رتبه دوم کشور را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر سراجی ، معاون تربیت بدنی و سلامت گیلان اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: در جشنواره تولید محتوای درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی که به صورت ارتباط تصویری در ۲ بخش اختیاری و تجویزی در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم و آمادگی جسمانی برگزار شد، از بین ۲۸۲ اثر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری جشنواره، در بخش تجویزی، گیلان موفق به کسب رتبه دوم شد.

او  با بیان اینکه در این مسابقات خراسان رضوی مقام نخست و استان مازندران نیز موفق به کسب رتبه سوم شدند، افزود: در بخش تجویزی که گیلان رتبه دوم را کسب کرد ایمان همتی و فاطمه باقری از رشت، فرشته مباشر امینی از لاهیجان، جواد شیخی نژاد از بندرانزلی، رفعت نیرومندی از لنگرود و فاطمه جعفری از خشکبیجار، معلمان تربیت بدنی این بخش بودند.

معاون تربیت بدنی و سلامت گیلان اداره کل آموزش و پرورش گیلان  گفت: دبیرخانه کشوری این جشنواره در خراسان شمالی تشکیل شد و ایمان همتی آموزگار درس تربیت بدنی گیلان در میان ۱۲ داور این جشنواره نیز ارزیابی آثار ارسالی از سراسر کشور را بر عهده داشت.

سراجی هدف از برگزاری این جشنواره را تولید محتوای الکترونیکی برای اجرای درس تربیت بدنی در منزل و تشویق معلمان و آموزگاران پایه، به تولید و ترویج محتوای الکترونیکی فعالیت‌های ورزشی اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.