انهدام گروه دزدان پلیس‌نما

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: یک گروه هفت نفره از دزدان مامورنما در این استان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت :  اقدامات اطلاعاتی پلیس خراسان شمالی و رضوی حکایت از آن داشت که چند نفر سارق با پوشش مامور پلیس آگاهی در حال تردد در این ۲ استان هستند که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه این افراد با مراجعه به در منزل شهروندان در شهرستان‌های نیشابور، مشهد، قوچان و... اقدام به سرقت طلا و جواهرات می‌کردند گفت : دزدان به وسیله ۲ دستگاه خودرو در حال خروج از استان بودند که عوامل پلیس راه استان یکی از خودرو‌ها را در منطقه چمن بید متوقف کردند و سرنشینان خودرو دیگر که از توقیف همدستان خود آگاه شده بودند به سمت بجنورد تغییر مسیر دادند که آنان نیز در حوالی شهرآوا از توابع مانه و سملقان به دام افتادند.

سردار مظاهری افزود: در این عملیات تمامی اعضای این گروه شامل ۶ مرد و یک زن، که وابستگی فامیلی داشتند دستگیر شده و به مقر نیروی انتظامی منتقل شدند.

او  با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت با این روش در شهرستان‌های نیشابور، مشهد، قوچان و نیز بجنورد اعتراف کرده اند، گفت: در بازرسی انجام شده از خودرو‌های متهمان ۲۴ گرم طلا، تعدادی لباس نظامی، احکام قضایی جعلی و کارت شناسایی جعلی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این افراد تاکنون در ۱۱ استان کشور تردد داشته و دارای سوابق متعددی از جمله سرقت مسلحانه به عنف و سرقت‌های دیگر با پوشش مامور انتظامی هستند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.