بر اساس نظرسنجی یک رسانه صهیونیستی، اکثریت قریب به اتفاق عرب‌ها از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، بر اساس گزارش یک رسانه اسرائیلی، اکثریت قریب به اتفاق کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی از عادی سازی روابط با اسرائیل ابراز نارضایتی کردند.

این گزارش که بر اساس یک نظرسنجی به سفارش وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی انجام شده، نشان داد که تقریبا نیمی از کاربران توافق اسرائیل و امارات متحده عربی و بحرین را "خیانت" قلمداد کرده‌اند. طبق این گزارش نظر ۸۱ درصد از کاربران عرب در این باره منفی بوده است.

این نظرسنجی که بین اواسط ماه اوت و اواسط سپتامبر (مرداد تا مهر) انجام شد، نشان داد که ۲۷ ٪ از کاربران از "تعامل امارات با صهیونیست‌ها" ابراز تاسف کرده، ۱۰ ٪ آن را ریاکاری خوانده و ۵ ٪ این معامله را تسلیم ابوظبی در برابر منافع آمریکا می‌دانند.


بیشتر بخوانید


به گفته این وزارتخانه، هشتگ‌های "عادی سازی خیانت است" و "بحرینی‌ها علیه عادی سازی" در مجموع توسط بیش از صد میلیون حساب کاربری ترند شده است.

امارات متحده عربی و بحرین توافق نامه‌های جنجالی برای عادی سازی روابط با اسرائیل را در کاخ سفید در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در میان خشم فلسطین و جهان اسلام امضا کردند.

از زمان امضای معاهدات اسرائیل با مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴، با واسطه گری آمریکا، امارات و بحرین سومین و چهارمین کشور‌های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار