فورد خودرو Bronco 2021 را با امکان حذف شیشه جلویی معرفی کرد

شرکت فورد اعلام کرد که خودرو Bronco 2021 امکان حذف کامل درب، سقف و شیشه جلو را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت فورد از خودرو آف رود جدید خود که 2021 Ford Bronco نام دارد پرده برداری کرده است. این خودرو از ویژگی‌هایی مانند ویژگی‌های خانواده Wrangler این شرکت بهره می‌برد. خانواده Wrangler فورد از قابلیت‌هایی نظیر امکان حذف درب‌ها و سقف بهره می‌برد و این ویژگی‌ها نیز به برونکوی جدید فورد اضافه شده‌اند؛ از طرفی هم نباید فراموش کرد که این خودرو قابلیت جا به جایی شیشه جلو به طور کامل را دارد و باید گفت تمام قابلیت‌های Wrangler را به ارث برده است.

مدیر شرکت فورد در اینباره اعلام کرده است که در طرح‌های اولیه این خودرو تصمیم گرفته شده بود شیشه جلو به طور کامل خم نشود اما در نهایت و به دلیل برخی دلایل این موضوع کنار گذاشته شد. یکی از دلایل کنار گذاشتن شیشه نیمه تاشو، احتمال آسیب رسیدن به شیشه جلو در صورت باز بودن در هنگام آفورد بود که برای فورد تا حد بسیار زیادی نگران کننده به شمار می‌رفت.

فورد خودرو Bronco 2021 را با امکان حذف شیشه جلویی معرفی کرد

ایمنی بالای خودرو 2021 Ford Bronco

برای حفظ امنیت سرنشینان حتی در حالتی که ماشین درب‌ نداشته باشد، فورد تصمیم گرفته است کیسه‌های هوایی را علاوه بر داشبورد و فرمان، در لولاهای درب قرار دهد تا در صورت بروز حادثه سر مسافر به ستون‌های ماشین برخورد نکند.  علاوه بر این ستون‌های جلویی ماشین تا جای ممکن نازک طراحی شده است.

گفتنی است افرادی که قصد بازکردن شیشه جلویی این اتومبیل را داشته باشند باید چهار پیچ از بخش جلویی شیشه که به برف پاک کن‌ها مربوط می‌شود را باز کرده و سپس شیشه را به طور کامل از خودرو خارج کنند. شیشه جلوی این خودرو قابلیت تاشدن ندارد و کاربر باید به طور کامل آن را حذف کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.