دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی از آغاز فعالیت سازمان‌های مرتبط در اجرای محدویت‌های کرونایی خراسان جنوبی خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در ۵ شهرستان قرمز خراسان جنوبی  از ۱۹ مهرماه در حال اجراست.

او با بیان اینکه در سطح استانی نظارت‌ها توسط کمیته استانی نظارت که زیر مجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا است و همچنین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام می شود افزود: در سطح محیطی نظارت بر اجرای محدودیت‌ها توسط همکاران مراکز بهداشت شهرستان‌ها و مراکز جامع سلامت در شهرستان‌های قرمز در حال انجام است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه اصناف نظارت بر اجرای صحیح محدودیت‌ها بر عهده‌ی اداره اصناف و اتحادیه‌های صنوف مختلف خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: مدیران کلیه سازمان‌ها و ادارات مرتبط با موضوع محدودیت‌ها مسئولیت نظارت بر اجرای محدودیت‌ها را بر عهده خواهند داشت.

شریف زاده عنوان کرد: در اجرای این محدودیت‌ها مردم هم میتوانند کمک کنند و اگر موارد خاصی مشاهده کردند حتما به مراکز بهداشت شهرستان‌ها و مراکز جامع سلامت در مناطق شهری و روستایی اطلاع دهند.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.