تفاهم نامه همکاری با حضور مسئولان و معاونان مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه،بین دو مجموعه امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه امروز با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین رمضانی ،دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و معاونان  و مدیران این دو مرکز،در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش ‌حجت الاسلام والمسلمین رمضانی،دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ابتدای این دیدار در سخنانی، اظهار کرد: فارغ التحصیلان حوزه‌های علمیه، به عنوان حجتی برای مومنین هستند، شرایط امروز برای تبیین معارف اهل بیت (ع) ویژه است و در گذشته چنین فرصتی برای حوزه‌های علمیه فراهم نبوده است.

او با تأکید بر ضرورت حضور حوزه‌های علمیه در عرصه بین الملل گفت: مطالبه جامعه بشری از حوزه‌های علمیه قم آن است که دین را دقیق، عمیق و جامع معرفی و به ابعاد فردی و اجتماعی توجه کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) درباره انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه افزود: امیدوارم انعقاد این تفاهم نامه شروع مبارکی برای جهش باشد.

در ادامه آیت الله اعرافی با تشریح عرصه‌های همکاری بخش‌های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مجمع جهانی اهل بیت (ع)عنوان کرد: تفاهم نامه زمانی ارزش دارد که به برنامه مدون تبدیل شود و برای این کار ضرورت دارد کارگروه مشترکی تشکیل شود و فردی به صورت روزانه پیگیر مصوبات تفاهم نامه باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار