قالیباف گفت: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر را با همکاری دولت راه‌اندازی خواهیم کرد،زیرا این کارخانه نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی   درحاشیه بازدید از واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هرچند که عقب ماندگی‌هایی در حوزه‌های آموزش، سلامت، صنعت و حمل و نقل و زیرساخت در این استان وجود دارد اما مورد توجه برنامه ریزی کلان کشور قرار دارد.

او  بیان کرد: از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و پویایی منطقه به بهترین شکل ممکن باید استفاده کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی از کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر به عنوانِ یک ظرفیت خوب برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه نام برد و گفت: برای من بسیار جالب است که مجموعه بافت بلوچ با امکانات و تکنولوژی جدید امید به شهرستان بخشیده است.

او  افزود: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب است که همه باید برای تکمیل زنجیره تولید آن تلاش کنیم.

قالیباف اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر نیز تکمیل تا زنجیره تولید آن کامل شود.

او  افزود: در کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیگیر راه‌اندازی واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر خواهیم بود که قطعا در برنامه دولت نیز است.

 محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای کمیسیون‌های مجلس امروز دوشنبه وارد فرودگاه کنارک شدند و در بدو ورود به فرودگاه مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی،فرمانداران کنارک و چابهار و جمعی از مسوولان قرار گرفتند.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی،بازدید زیرساخت‌ها، بررسی نیازها، رفع مشکلات، بررسی طرح‌ها و روند اجرایی پروژه‌ها هدف اصلی قالیباف به سیستان و بلوچستان بوده و این سفر به دعوت مجمع نمایندگان این استان انجام شده است.

معین الدین سعیدی بازدید از روند ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار، بازدید از مناطق حاشیه شهر و دیدار با مردم و مسوولان را از مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه قالیباف به چابهار بود.

او افزود: بازدید از مناطق ساحلی و آشنایی با ظرفیت‌های شیلاتی، گردشگری و تجاری شهرستان‌های دشتیاری و چابهار از دیگر برنامه های امروز رییس مجلس شورای اسلامی در جنوب سیستان و بلوچستان بود.

قالیباف همچنین در سفر به سراوان از مدرسه نمونه شهید مطهری، بیمارستان۲۰۰ تختخوابی ایرانمهر، بازارچه مرزی کوهک و سد ماشکید این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار