شبکه تلویزیونی سی بی اس در گزارشی از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا و اعمال محدودیت‌های جدید خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی سی بی اس، آمریکا، اروپا و جنوب شرق آسیا شاهد بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا از زمان آغاز این همه گیری هستند.

لیز پامر، خبرنگار ارشد سی بی اس مستقر در لندن گزارش داد: در فصل تابستان میزان شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا تقریبا پایین بود. شمار زیادی از افراد امیدوار بودند که این ویروس تحت کنترل در آمده است، اما همه ما اشتباه می‌کردیم. این هفته اروپا با بیشترین سطح ابتلا در سراسر جهان مواجه شد. بار دیگر اقدامات محدود کننده از سر گرفته شده است. در مادرید حالت اضطراری اعلام شده است. هزاران تن از نیرو‌های پلیس در سطح خیابان‌ها در حال کنترل رفت و آمد‌ها به و از مناطقی هستند که شاهد بیشترین سطح شیوع می‌باشند. فرانسه و بیمارستان‌های این کشور بیش از همه تحت تأثیر قرار گرفته اند. روز گذشته بیش از ۲۶ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده است که این تعداد حتی از بهار گذشته هم بیشتر است. ساکنان برلین با نخستین مقررات منع آمد و شد طی هفت سال مواجه شده اند.

او همچنین افزود: در انگلیس هم کافه‌ها و بار‌ها در ساعت ده شب تعطیل می‌شوند. در اسکاتلند بیشتر این کافه‌ها تعطیل شده اند. در لندن، موسیقیدانان هفته گذشته در اعتراض به ممنوعیت برگزاری کنسرت تظاهرات کردند. آن‌ها می‌گویند این ممنوعیت‌ها در حال نابود کردن منبع درآمدشان است. موارد ابتلا به ویروس کرونا طی چند روز گذشته در این کشور کمتر از اروپا شده است. اما به سبب جمعیت زیاد این کشور و فقر، این کشور بیشترین موارد مرگ و میر روزانه ناشی از ویروس کرونا را داراست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار