جهانگیری با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه مسیر شکافی تووه اندیمشک گفت: برای توسعه زیرساخت‌ها در روستا‌ها تلاش می‌کنیم.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه مسیر شکافی تووه در این شهرستان گفت: طرح‌های بزرگی در مناطق روستایی با هدف توسعه زیرساخت‌ها و رفاه مردم تحقق یافته است.

او افزود: طی سال‌های اخیر توزیع عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق روستایی مورد اهتمام جدی قرار گرفته و با تعریف پروژه‌های شاخص و ضروری در نقاط مختلف شهرستان، شاهد تحول بسیار خوبی در اجرای طرح‌های عمرانی بوده ایم.

جهانگیری به تحقق طرح‌های حوزه راه، برق، آب، گاز، مخابرات، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در روستا‌های اندیمشک با تلاش و پیگیری‌های مضاعف اشاره کرد و اظهار داشت: سایر نیاز‌های مناطق روستایی بررسی و برای تحقق طرح‌های لازم تلاش می‌شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به لزوم اجرای طرح مسیرشکافی برخی روستا‌های بخش الوار گرمسیری، ادامه داد: برخی روستا‌های بخش الوار فقط دارای راه دسترسی ریلی بودند و دسترسی نداشتن به جاده سبب بروز مشکلات جدی برای ساکنان شده بود که با تعریف طرح‌های ضروری مسیر شکافی، ضمن رفع این چالش جدی در روستا‌های این بخش، بستری برای رشد تولید و اقتصاد منطقه فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با تکمیل طرح‌های مسیر شکافی، علاوه بر اینکه از مهاجرت ساکنان روستا‌های مذکور جلوگیری می‌شود، ارتباط روستا با مناطق شهری تقویت و زمینه برای تقویت مشاغل روستا‌هایی هم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.