مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به تهیه بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی و حمایتی با همکاری بسیج فرهنگیان گفت: بسته های معیشتی به خانواده دانش آموزان بی بضاعت اهدا می شود.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه اجرای پویش لبخند رضایت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی و حمایتی با همکاری بسیج فرهنگیان تهیه شده و قرار است به خانواده دانش آموزان بی بضاعت اهدا شوند.

او افزود: پویش سراسری لبخند رضایت در ادامه طرح مواسات و همدلی برگزار می‌شود و بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی کشور در این پویش نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهواز در قالب پویش لبخند رضایت

نیسی گمراوی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۰ بسته مواد غذایی، در روز‌های گذشته و در قالب در اقدام خیرخواهانه، بیان داشت: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در کنار خانواده‌های کم‌بضاعت خواهد بود و تلاش می‌کند تا نیاز تحصیلی دانش‌آموزان را با مشارکت خیران تامین کند.

براساس این گزارش؛ پویش "لبخند رضایت" یک پویش ملی است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان کشور در همه استان‌ها و با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و افراد نیازمند اجرا می‌شود.

اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهواز در قالب پویش لبخند رضایتاهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهواز در قالب پویش لبخند رضایت

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.