عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین جلسه‌ی هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، با حضور اعضاء در محوطه باز خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده برگزار و مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این جلسه حاج محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، حکم انتصاب موسوی لارگانی را به وی اهداء کرد.

در هفتمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی علیرضا دبیر رئیس، سید جلال عسگری دبیر، فاطمه درخشانی نایب رئیس امور بانوان، هوشنگ محمودی سرپرست خزانه داری فدراسیون، حاج محمدرضا طالقانی، حجت الاسلام موسوی لارگانی و دکتر سهراب کیهانی اعضای حاضر در جلسه بودند.

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده فدراسیون جهت اخذ مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا به اعضاء داده شد.

هچنین گزارشی از اقدامات فرهنگی فدراسیون از جمله اقدامات انجام شده به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهداء ارائه و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

موضوع حضور تیم‌های ایران در رقابت‌های جهانی صربستان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد پس از اعلام نهایی اتحادیه جهانی کشتی، اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

حضور رئیس فدراسیون کشتی صربستان و امضاء تفاهم نامه همکاری فی ما بین فدراسیون‌های کشتی ایران و صربستان از دیگر گزارش‌هایی بود که به اعضای هیئت رئیسه داده شد.

جلسات هیئت رئیسه فدراسیون کشتی به صورت ماهانه برگزار و فدراسیون کشتی، گزارش ماهانه خود را به اعضاء ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

زارع: اگر مسافر رقابت های جهانی شوم، خودم را ثابت می کنم/ دوست دارم به طلای المپیک برسم

کوگیاشویلی: فرنگی کاران روس همچنان با انگیزه هستند/ مسابقات بین المللی عیار کشتی گیران را مشخص می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار