مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزیده نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به موفقیت ۲ عضو کانون در نخستین مهرواره شعر آیینی اشک ماه، گفت: سنا امرایی و حسین بازپور ۲ عضو نوجوان و ارشد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز برگزیده نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» شدند.

او با بیان اینکه اعضای نامبرده از سوی محمد سعید میرزایی، محمد علی مقیمی، سجاد رشیدی‌پور، لیلا کردبچه و حسین تولایی هیئت انتخاب پایانی این مهرواره به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند، افزود: امرایی و بازپور دو عضو از اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز و انجمن ادبی صبا هستند که زیر نظر محدثه الماسی مربی ادبی کانون خوزستان در این رویداد ادبی شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

کیانی اظهار داشت: در این مهرواره سراسری ۳۹۴ اثر از سوی ۳۰۹ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه رسید و هیئت انتخاب پایانی آثار بدون مقایسه آثار با یکدیگر و با در نظر داشتن معیارهایی، چون رعایت اصول صحیح عناصر و ساختار شعر، نگاه تازه به واقعه عاشورا، پرهیز از شعار زدگی، کشف شاعرانه و سلامت زبان، ۳۹ نفر از اعضا را بدون رتبه‌بندی به‌عنوان برگزیده معرفی کردند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، آثار برگزیده در مجموعه‌ای به شکل کتاب مهرواره از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.