مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ۴۵۴ هزار و ۴۴۳ خانوار زیر پوشش این منطقه تاکنون اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی «صدف» به منظور دریافت سهمیه گاز مایع و نفت سفید ثبت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن وزارتی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ۴۵۴ هزار و ۴۴۳ خانوار زیر پوشش این منطقه تاکنون اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی «صدف» به منظور دریافت سهمیه گاز مایع و نفت سفید ثبت کرده‌اند.

او  اظهارداشت: از مجموع خانوار‌های نام‌نویسی شده در این سامانه، ۱۷۹ هزار و ۲۷۵ خانوار در ناحیه نفتی زاهدان، ۱۲۴ هزار و ۹۱ خانوار در زابل، ۴۲ هزار و ۳۵۷ خانوار در خاش و ۱۰۸ هزار و ۷۲۰ خانوار در ناحیه نفتی سراوان هستند.

اوگفت: تاکنون بیش‌از ۹۰ درصد خانوار‌های نام‌نویسی شده در این طرح در سطح منطقه نفتی زاهدان موفق شدند سهمیه نفت سفید شارژ شده در کارت‌های بانکی خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: این منطقه به دلیل عدم برخورداری از گاز طبیعی بیشترین تعداد خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع کشور را داراست و سالانه مقادیر زیادی از سوخت مایع کشور در این منطقه مصرف می‌شود.

او بیان کرد:منطقه نفتی زاهدان ۵۰۰ هزار خانوار جمعیت دارد که تاکنون منازل ۴۰ هزار خانوار این منطقه به گاز شهری متصل شده‌اند.

وزارتی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۶۳ هزار و ۸۶۲ تن گاز مایع در منطقه نفتی زاهدان توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار