معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از تداوم عملیات لکه گیری آسفالت در مناطق مختلف شهر تبریز توسط نیرو‌های زحمتکش خدمات شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان و با مد نظر قرار دادن اولویت بندی‌ها و نیازسنجی‌های صورت گرفته عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت در مناطق مختلف شهر تبریز در حال اجرا است.

او با اشاره به اهتمام نیرو‌های خدمات شهری برای ارائه خدمات در تمامی مناطق به خصوص مناطق کم برخوردار افزود: در راستای ارائه خدمت بی منت به شهروندان، ارتقای حقوق شهروندی و تسهیل تردد شهروندان، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر به خصوص معابر مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد.

او رفت و روب ، زیباسازی و نظافت، محیط را از دیگر اولویت‌های خدمات شهری دانست و افزود: نیرو‌های خدمات شهری به صورت شبانه روزی در زمینه رفت و روب و نظافت محلات و تلاش می‌کنند و در نتیجه زحمات این عزیزان است که تبریز چهره‌ای پاکیزه و تمیز دارد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به پاکسازی معابر شهر توسط نیرو‌های خدمات شهری افزود: جلب رضایت شهروندان همواره مورد توجه نیرو‌های خدمات شهری بوده است و در این راستا پاکسازی معابر شهر نیز به صورت پیوسته انجام می‌گیرد و  از شهروندان درخواست داریم از ریختن زباله در معابر شهری خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.