رئیس هیئت اسکیت فارس با بیان اینکه در دوره مدیریت قبلی ورزش و جوانان، شاهد جفای بسیار نسبت به این هیئت بودیم و کمک ملموسی به این رشته نشد، تاکید کرد که کرونا، ورزشکاران و مربیان اسکیت را با تنگنای معیشتی مواجه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد خائف با بیان اینکه نبود حمایت و کمک‌های ملموس به هیئت اسکیت، منجر به تضعیف این هیئت در فارس شده است، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریتی و با توجه به وجود شناخت کافی نسبت به این رشته، شاهد بهبود وضعیت باشیم.

او افزود: امیدوار هستیم که هم در مباحث مالی هم در تکمیل فضا‌های نیمه تمام و تامین فضای مناسب سرپوشیده برای ورزشکاران این رشته، شاهد حمایت‌های بیشتر و تاثیرگذارتری از سوی ورزش و جوانان باشیم.

خائف با بیان اینکه اگر به موقع اقدام نشود، ممکن است، فضا‌های نیمه کاره نظیر سالن صدرا هم فرسوده و تخریب شود، گفت: امیدواریم که با برنامه‌ریزی مدیریت جدید شاهد تکمیل سریعتر پروژه‌ها باشیم.

رئیس هیئت اسکیت فارس لزوم گسترش این ورزش در سطح سایر شهرستان‌های استان را یادآور شد و افزود: متاسفانه برخی از مسائل مانع از پیشبرد اهداف هیئت در شهرستان‌ها شده و باعث می‌شود در شهرستان‌ها عملکرد خوبی نداشته باشیم.

خائف ادامه داد: به عنوان مثال در برخی از شهرستان‌ها مدیران اداره ورزش و جوانان به صورت دستوری افراد خاصی را که غالبا سال‌ها به عنوان رئیس هیئت به دنبال ایجاد فضای انحصاری بوده‌اند را به ما معرفی می‌کنند که دارای صلاحیت نیستند، لذا به دلیل مخالفت ما، در پیشبرد امور سنگ اندازی‌هایی می‌شود.

او درخواست کرد که با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان فارس شاهد تغییراتی در مسیر تامین اهداف توسعه‌ای ورزش اسکیت در سطح شهرستان‌ها باشیم.

خائف یکی از مشکلات امروز را شیوع کرونا دانست و گفت: این موضوع ورزش اسکیت را هم مانند اکثر رشته‌های ورزشی تحت تاثیر قرار داده و بر معیشت و درآمد مربیان و داوران هم اثر گذار بوده است.

رئیس هیئت اسکیت فارس با بیان اینکه شیوع کرونا درآمد‌های این هیئت را به صفر رسانده است، گفت: متاسفانه از حمایت دولتی خبری نیست و مجمع عمومی را هم به دلیل شرایط کرونایی و ممنوعیت‌های موجود نتوانستیم برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.