مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در کنکور سراسری امسال دانش آموزان استان موفق به کسب ۳۴۷ رتبه زیر هزار کشوری و منطقه‌ای شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین تجلیل از ۸ دانش آموز دارنده رتبه زیر صد کشور در آزمون سراسری ۹۹ گفت: دانش آموزان خراسان جنوبی امسال نیز در آزمون سراسری و در گروه‌های مختلف آزمایشی افتخار آفریدند و موفق به کسب ۳۴۷ رتبه زیر هزار کشوری و منطقه‌ای شدند.

او با اشاره به عضویت ۱۴ هزار و ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در ۱۲ پژوهش سرای دانش آموزی استان افزود: بخش عمده‌ای از اقتدار امروز ایران و انقلاب در گفتمان جهانی به برکت عزت شهدا و توان علمی بالا در حوزه‌های مختلف است که سرچمه‌ی آن کلاس‌های درس و معلمان فرهیخته هستند.


بیشتر بخوانید


واقعی با بیان این مطلب که پژوهش در آموزش و پرورش، وسیع‌ترین و حساس‌ترین حوزه پژوهشی در قلمرو علوم انسانی است تصریح کرد: پژوهش زیربنای اصلی پیشرفت بوده و آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت و الگوی توسعه جامعه در همه ابعاد از نقشی حیاتی و ظریف برخوردار است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: آموزش و پرورش در حوزه پژوهش ظرفیت بی نظیری دارد و معلمان و دانش آموزان استان در مسابقات و جشنواره‌های تحقیقاتی، خوارزمی، اقدام پژوهی، تالیفات، مقاله و معلم پژوهنده می‌توانند حائز رتبه‌های برتر کشوری شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.