هفتمین دوره جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب، همزمان با روستا‌ها و عشایر سراسر کشور در استان قزوین نیز اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: هفتمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب با هدف ارزیابی و پشتیبانی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه مردم، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با کتاب و کتابخوانی در جامعه، همزمان با روستا‌ها و عشایر سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نهایت ۱۰ روستای برتر کشور در این زمینه انتخاب و معرفی می‌شوند.

اسماعیلی گفت: این طرح ملی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قزوین اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: دهیاری‌ها و تیره‌های عشایری استان تا ۱۰ دی فرصت دارند با ارسال فرم‌های تکمیل شده به انضمام مستندات مربوطه شامل فیلم، عکس، گزارش و تقدیرنامه مرتبط با فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی را به دبیرخانه این جشنواره از طریق ارسال به نشانی اینترنتی bookpromotion.ir@gmail.com در این برنامه ملی شرکت کنند.

وی گفت: دهیاری‌ها و تیره‌های عشایری استان برای مشاهده فراخوان و فرم‌های شرکت در هفتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار