رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری تبریز گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا هرگونه تجمع به هر عنوان در مراکز تفریحی و گردشگری این کلان شهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حسن زاده رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری تبریز گفت:  طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا همه مناطق گردشگری، تفریحی و بوستان‌های شهری از جمله ائل گلی و تفرجگاه عینالی با محدودیت‌های کرونایی همراه و هرگونه تجمع در این مناطق ممنوع است.

او گفت: همزمان با شیوع موج جدید کرونا و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا هیچ یک از اماکن گردشگری که تعطیل شده اند، حق بازگشایی خودسرانه ندارند و در صورت احراز تخلف فرد یا گروه حقیقی و حقوقی با متخلفان طبق ضوابط و مقررات برخورد و به تخلفات آنان خارج از نوبت قضایی رسیدگی می‌شود.

حسن زاده افزود: ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز هم هیچ مسامحه‌ای با هیچ فرد و گروهی ندارد و با هدف حفاظت و صیانت از سلامت شهروندان تابع مصوبات ستاد استانی کرونا است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تبریز همچنین از پلمب شهربازی ائل گلی به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا و بازگشایی خودسرانه خبر داد.

او از حضور مستمر و چشمگیر بازرسان اداره اماکن ،نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان تبریز که با هدف اجرای بهینه شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص در اماکن و انظار عمومی به طور شبانه روزی خدمت رسانی می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سایه این وحدت و همدلی میان شهروندان و دستگاه‌های مربوطه، به زودی شاهد غلبه بر این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.