مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و یکم مهر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


قصاص برای مردی که در زندان آدم کشت

حکم قصاص مرد زندانی که مدعی است به خاطر دفاع از خودش در زندان مرتکب قتل شده در دیوان عالی کشور تأیید و پرونده او به اجرای احکام ارسال شد.


شگرد مردان مسلح برای سرقت خودرو

سه مرد مسلح که از طریق سایت خرید و فروش اینترنتی و به بهانه خرید خودرو فروشندگان را به محل خلوتی کشانده و خودروهایشان را سرقت می‌کردند، توسط کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی البرز دستگیر شدند.


قصاص زنی که کودکان ۴ و ۸ ساله اش را کشت

زن سنگدلی که دو کودک ۴ و ۸ ساله اش را در یک اقدام جنون آمیز به قتل رساند، اما جرئت خودکشی پیدا نکرد، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد قصاص شد و بدین ترتیب تراژدی «جنایت دردناک» در میان حلقه دار به پایان رسید.


کینه همسر راز شوهر سارق را فاش کرد

خیانت مرد سابقه دار به همسرش باعث شد وی کینه به دل بگیرد و او را که سردسته یک باند سرقت مسلحانه بود لو دهد. اعضای این باند قرار بود از چند صرافی، بانک و خانه دو نفر از بازیگران سینما سرقت کنند.


فرار با خواستگار خیالی!

دختر ۲۸ ساله‌ با چهره‌ای آشفته و مضطرب وارد اتاق مددکاری اجتماعی کلانتری شفای مشهد شد تا از رفتار‌های پدرش برای جلوگیری از ازدواج با پسر مورد علاقه اش شکایت کند.


ناگفته‌های نزدیکترین شاهد عینیِ مرگ دلخراش سنگ‌نورد ایرانی

نزدیکترین شاهد عینی حادثه هفته گذشته کوهنوردی که به عنوان «حمایتچی» کنار مرحوم مرتضی نادی بود، در مورد این حادثه و دلایل آن توضیحاتی را ارائه داد.


در حال تکمیل...

برچسب ها: سرقت ، قتل ، کلاهبرداری ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار