معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از اضافه شدن ۱۲۰ تخت به ظرفیت بیمارستان‌های استان برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست با اعضای کمیته امنیتی ستاد مدیریت کرونای استان با تقدیر از همراهی و همکاری نیرو‌های مسلح با ستاد مدیریت کرونا در استان گفت: نیرو‌های مسلح از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و استان عاشقانه پای کار بوده اند و توقع می‌رود در شرایط فعلی که آمار مبتلایان بیشتر شده نیز کمک‌ها و همراهی خود را برای کنترل بیماری کرونا و بهبود بیماران ادامه دهند.

او با تقدیر از همدلی و همراهی نیرو‌های مسلح، تاکید کرد: آنچه که وجه تفاوت نیرو‌های مسلح در ایران اسلامی با دیگر کشورهاست، همراهی با مردم در بحران‌ها و حوادث است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری ظرفیت درمانی نیرو‌های مسلح برای کنترل بیماری کرونا بیان  کرد: با اعلام آمادگی نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه حداقل ۱۲۰ تخت به ظرفیت مراکز درمانی افزوده خواهد شد.

خوش اقبال افزود: در شرایطی قرار داریم که بیماری کرونا هیچ رحمی به کسی نمی‌کند و این توقع از مردم وجود دارد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همکاری بیشتری جهت کنترل این بیماری داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.