رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به توسعه گازرسانی به مناطق محروم استان و افزایش مشترکان جدید گاز طبیعی، فرهنگ سازی و آموزش استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فهد خباز رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام سرد سال و احتمال وقوع حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی، از مشترکان گاز استان درخواست می‌شود و باید در یادگیری هشدار‌های ایمنی کوشا باشند.

او با اشاره به توسعه گازرسانی به مناطق محروم استان و افزایش مشترکان جدید گاز طبیعی بیان داشت: فرهنگ سازی و آموزش مصرف صحیح و ایمن از گاز طبیعی یک ضرورت است استفاده از گاز طبیعی باید دقت کرد که هر چه میزان مصرف گاز در وسایل گازسوز کمتر باشد احتمال بروز خطر نیز کمتر می‌شود، نصب هشدار دهنده گاز CO (منواکسیدکربن) در منازل می‌تواند عامل مؤثری در جلوگیری از حوادث باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: در حال حاضر به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک در سطح استان خدمات ارائه می‌شود که کاهش حوادث و ارتقای ایمنی شهروندان، یکی از مهم‌ترین وظایف این شرکت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار