پارس جنوبی بوشهر در چارچوب مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ۴ بر یک مقابل صنعت فرش حداد اصفهان به پیروزی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در دومین دیدار دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه ۲۰ مهر)، پارس جنوبی بوشهر و صنعت فرش حداد اصفهان در ورزشگاه دهکده گردشگری  بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع بوشهری‌ها به پایان رسید.

به این ترتیب پارسی‎ها اجازه ندادند صنعت فرش حداد اصفهان که دیشب در نخستین دیدار این رقابت‌ها  توانسته بود  ۷ بر ۴ مقاومت گلساپوش را شکست دهد، امشب شگفتی دوم خود را رقم بزند.


بیشتر بخوانید


برای پارس جنوبی بوشهر محمد احمدزاده و علی میرشکاری هر کدام دو گل به ثمر رساندند. چهارمین گل این تیم در ثانیه‌های آخر بازی به دست آمد.

دور برگشت مرحله نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور سه تیم پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد و صنعت فرش حداد اصفهان تا بیست و دوم مهر در بوشهر ادامه دارد تا قهرمان لیگ مشخص شود.

حضور کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر

اما با توجه به برگزاری دیدار‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۹۹ در بوشهر، عباس هاشمپور و محسن نصرا... زاده سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای ارزیابی عملکرد بازیکنان در بوشهر حضور دارند.

قرار است بعد از پایان مسابقات لیگ برتر اردو‌های تیم ملی برنامه ریزی شود تا تیم ملی خود را مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی و المپیک ساحلی کند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.