تعدادی از کارگران خدمات شهری شهرداری اروندکنار آبادان روز یکشنبه با تجمع مقابل این شهرداری پرداخت حقوق و دیگر مطالبات خود را خواستار شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،۵۰ نفر از کارکنان خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اروندکنار آبادان نسبت به پرداخت نشدن حق بیمه و بیش از پنج ماه حقوق و مزایای خود معترض هستند.

آنان اظهار داشتند: بیش از پنج ماه است حقوق کارگران این شهرداری پرداخت نشده است و خانوادهای آنان در این شرایط سخت اقتصادی با مشکل مواجه شده اند.

این کارگران افزودند: کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اروندکنار در شرایط سخت آب و هوایی منطقه و درگرما و شرجی از صبح تا دیر وقت مشغول نظافت و کار هستند ولی حقوق ناچیز آنان به موقع پرداخت نمی‌شود.

حکیم یریان سرپرست شهرداری اروندکنار گفت: شهرداری اروندکنار هیچ منبع درآمدی ندارد و در پرداخت حقوق با مشکلات بسیار زیادی مواجه است.

او به پرداخت یک پایه حقوق کارکنان شهرداری اروندکنار در امسال اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکلات مالی تنها حقوق اردیبهشت ماه این کارگران به طور کامل پرداخت شد و برای حقوق ماه‌های دیگر تنها مساعده به آنان پرداخت شده است.

 سرپرست شهرداری اروندکنار اظهار داشت: قرار است در چند روز آینده حق آلایندگی پالایشگاه آبادان به حساب شهرداری اروندکنار واریز شود که در این صورت بخشی از حقوق معوقه کارگران پرداخت خواهد شد.

یریان افزود: هم‌اکنون ۱۳۵ کارگر در شهرداری اروندکنار مشغول کار هستند که با توجه به محدود بودن منابع مالی و درآمد کم شهرداری پرداخت حقوق آنها با مشکل مواجه شده است.

کارگران شهرداری اروندکنار در چند ماه گذشته بارها برای پیگیری مطالبات خود تجمع کردند.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.