مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از شهرک های صنعتی مستقر در این استان دارای ارتباط اینترنتی هستند و از ۳۹ شهرک صنعتی خراسان رضوی همه دارای ارتباط مخابراتی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن اروجی مدیرمخابرات منطقه خراسان رضوی در جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۱۳ شهر استان هم دارای فناوری جدید ارتباطی موسوم به اف. تی. تی. اچ هستند که اینترنت را بر بستر فیبر نوری ارائه می‌دهد.

او افزود: در چهار شهرک صنعتی مستقر در خراسان رضوی هم عملیات توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی در حال انجام است و این استان جز محدود استان‌هایی است که شهرک‌های صنعتی مستقر در آن به فناوری‌های اینترنت مجهز هستند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی ادامه داد: شاخص ارتباط مخابراتی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی شامل تلفن و سایر شبکه‌های مخابراتی ۹۵ درصد است.

نشست بررسی وضعیت ارتباطی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با حضور تمامی روسای مخابرات خراسان رضوی و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان امروز به صورت ویدئو کنفرانس در محل مخابرات خراسان رضوی برگزار شد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.