مرفاوی: آمده ایم تا استقلال سر و سامان پیدا کند/ در خصوص بازگشت میلیچ اطلاعی ندارم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین نوبت عصر درباره مسائل مختلف این تیم صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین عصر امروز آبی ها اظهار داشت: ما تمرینات خود را از روز جمعه شروع کرده ایم و طبق برنامه ریزی که با کادر فنی تیم داشته ایم، تمرینات را پیش می‌ بریم تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند.

او افزود: باید به این توجه کنیم که مشکلات همیشه در فوتبال ما وجود دارد. ولی ما طوری برنامه ریزی کرده ایم که تا در بازی اول خود بازیکنان از نظر وضعیت جسمانی کم نیاورند و بتوانند در زمین عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

مربی استقلال در خصوص مشکلات بازیکنان این تیم بیان کرد:  زمان‌های از دست رفته را جبران و تیم را برای مسابقات آماده کنیم. مطمئنا مشکلات استقلال و بازیکنان حل خواهد شد. برای شروع همیشه چنین مشکلاتی وجود دارد چراکه مدیریت باشگاه تغییر کرده است و باید به مدیران جدید زمان داده شود تا قرار داد بازیکنان و مشکلات آن‌ها را حل کنند.  در خصوص وضعیت دیاباته و میلیچ اطلاعات کافی ندارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این ۲ بازیکن به جمع ما اضافه شوند.

او ادامه داد: در مجموعه استقلال هم بستگی مهم است و باید دست در دست هم دهیم تا یک تیم منسجم و خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم . نقل و انتقالات ما تمام نشده است و ادامه خواهد داشت تا بازیکنان جدید به تیم استقلال اضافه شوند.

مرفاوی تصریح کرد: هرکاری در اوایل خود مشکلاتی دارد مخصوصا تیم استقلال که هم مدیریتش جدید است و هم کادر فنی جدیدی را دارد. مشکلات کنونی استقلال طبیعی است. هواداران استقلال باید کمی صبوری به خرج دهند تا مشکلات را با آرامش حل کنیم. البته این را هم بگویم در فوتبال ایران آرامش وجود ندارد، اما امید داریم تا بتوانیم به شکل بهتری مشکلات را حل کنیم.

دستیار فکری در پایان خاطرنشان کرد: ما نمی‌دانیم میلیچ به تمرینات استقلال برخواهد گشت یا خیر. میلیچ به تمرینات برگردد یک تفکراتی داریم و اگر برنگردد یک تفکرات دیگر؛ که باید آن را بررسی کنیم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۳۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام بر آخرین مقام آور پاک تیم استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
به قول مدیر سابق خود استقلال پاکترین مقام استقلال همون چهارمی بود که با مرفاوی بدست اومد یعنی بقیه سالم نبوده